Najnowsze Wpisy

Nie ma niemca!!!! Komentarze (0)
22. października 2003 13:44:00
linkologia.pl spis.pl

Wlasnie zadzwonila do mnie facetka z kursu i powiedziala ze nie ma dzis niemieckiego!!Cool!!!!!!:))))))) pozatym chciala nam jedza wcisac dzis kartkowke z matmy ale jej sie nie udalo....ha! z historyjki dostalam 3, to i tak dobrze, bo nic nie umialam.... glupia sie nie skapnela ze zmienilam grupe i mialam to samo co kolezanka z lawki co do slowa....:PP cieciówka...:D ok, moze potem cos jeszcze dopisze, narazie zajadam sie pomaranczem i pije Nescafe:)) papatki. wpisujcie sie na xiege gosci......narteczka:)

malenka:) : :

Fajny dzien:) Komentarze (1)
21. października 2003 13:52:00
linkologia.pl spis.pl

cze ludzie, witam na moim blogu! kurcze, zobaczymy czy bede az tak kompetentna i bede tu wpisywac sie codziennie...hmm...ciekawe:) dzis fajny dzie, 3 godziny w szkole i o 11 juz spowrotem w domku, cool! moge tak codziennie a wysypiac sie w weekendy, hehe:) zobaczymy co sie jeszcze dzis wydarzy, ale chyba powinno byc ok;) ok, koncze, jak na pierwszy wpis chyba starczy, nie? :)))))papatki, do juterka, narteczka:)

malenka:) : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

iosblog | mloda-mamuska-moje-doswiadczenia | littleblackrinn | dobry-monitoring | nasz-zwariowany-swiat-na-momio | Mailing